Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum, az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) keretbe foglalja a www.mywoodyshop.hu (a továbbiakban Szolgáltató) domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit, melyek a vásárlókra ( a továbbiakban Vásárló) vonatkoznak. Javasoljuk, hogy olvasd el, mind az ÁSZF-re, mind az Adatvédelmi Nyilatkozatra vonatkozó irányelveket, hiszen amikor igénybe veszed az oldal szolgáltatásait ezek a meghatározott feltételek lesznek érvényesek rád néve. Amennyiben nem értesz egyet a dokumentumok tartalmával, akkor kérjük NE használd ezt a weboldalt. Ha bármilyen kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén: info@mywoodyshop.hu vagy telefonon:+3620/4294209

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. 


Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Almási Beáta kisadózó e.v.
Székhely: 4241, Bocskaikert Bodai utca 11.
Telefon: +3620/4294209
Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00
Ügyfélszolgálati telefonszám: +3620/4294209
Web:
www.mywoodyshop.hu
E-mail:info@mywoodyshop.hu
Adószám: 56233818-1-29

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11738008-21478925

Képviseletre jogosult: Almási Beáta
 

Elérhető szolgáltatások

 

A www.mywoodyshop.hu weboldalán fából készült konyhai termékeket és dekorációs elemeket rendelhet meg. A termékek mellett feltüntetett ár, darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, de a szállítás díjat nem. A szállítási költség külön kerül feltüntetésre már a megrendeléskor, mely megjelenik az elektronikus számlán is és hozzáadódik automatikusan a végösszeghez. A webáruházban kiválasztott szállítási mód szerint van lehetőség átvenni a megrendelt tételeket. A csomagolásért külön díj nem számolandó fel.


A termék kiválasztása

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba”gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés”gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

  • új vásárlóként akar regisztrálni

  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás

  • Személyes átvétel

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)

  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)

  • online bankkártyás fizetés, melyet a megrendeléskor választhat ki és automatikusan átkerül a bánkkártyás fizetést biztosító szolgáltató védett platformjára, ahol a kért adatai megadása után teljesítheti a fizetést.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


Rendelési kötöttség és visszaigazolás

 

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a a Vásárlónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé. Kérjük, hogy ellenőrizze a spam mappát is. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Vásárló által megadott email fiókba a Vásárló mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.


A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása legfeljebb 48 órán belül megtörténnek


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.


Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.


Fizetési Módok

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén is a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.


Fizetési Feltételek

 

Utánvéttel történő fizetés
A Felhasználó a megrendelés vételárát átvételkor fizeti meg, mely esetben plusz díj fizetésére köteles. Ennek díja 250 Ft.

 

Online bankkártyás fizetés
A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre az OTP Simple Pay rendszerét használja a webáruház.

 


Banki átutalás:

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek és ezt követően kerül a feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál Közleményben fel kell feltünteti a megrendelés számát.

 

Bank neve: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11738008-21478925
Kedvezményezett neve: Almási Beáta

Közlemény: rendelés száma

Szállítás
 

A vevő által választott fizetési és/vagy szállítási módtól függően a csomagot, utánvét fizetésnél a megrendelés feldolgozás első napjától számított, átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától, OTP Simple Pay esetén az adott összeg beérkezésének hitelesítésétől számított legkésőbb a harmadik munkanapon kerül átadásra a szállítást teljesítő cégnek.

A küldemények kézbesítése, szállítása az Express One Hungary Kft. futárral történik.
A termék szállítási ideje: a megrendeléstől számítt 2-5 munkanap


 

Szállítás módjai

Szállítás díja

Házhozszállítás

1 290,00 Ft

Házhozszállítás utánvéttel

1 290,00 Ft+250,00Ft: 1540,00Ft

Ingyenes szállítás

-

Személyes átvétel (Ennek az opciónak a kiválasztása, csak előre kifizetett megrendeléseknél vehető igénybe, és előre egyzetetés alapján a Szolgáltatóval)

0,00 Ft

 

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét, azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A már kipróbált, használt termékeket higiéniai okokból sem áll módunkban visszavenni, illetve a termékek, színe és a fa egyéb sajátosságaiból eredő, úgymint kisebb méretbeli problémák, szín, erezet, minta sem áll módunkban visszavenni. Ezek a termékek leírásainál is szerepelnek. Csak ezeket a feltételeket elfogadva rendelje meg a termékeinket webáruházunkból.


A termék visszaküldése az ellási jog esetében: a visszaküldést a Vásárlónak kell intéznie, ennek díja a Vásárlót terheli, mely a termék/termékek a teljesült feltételek alapján, a visszaérkezés után visszautalásra kerülnek. Ennek összege azonban nem lehet több, mint a Vásárló által az előzőekben kifizetett szállítási díj a webáruház felé.
 

A szállítás díja visszautalás menete: A termék visszaküldése során, ha az a teljesült feltételek alapján visszaérkezik a megadott székhely címére, a Vásárlóval egyeztetett bankszámlára visszautalásra kerül 10 munkanapon belül.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. 


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

2011/83/EU számú irányelv alapján, melyet az Európai Parlament és a Tanács határozott meg, a Vásárló és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló (45/2014. II.26) kormányrendelet értelmében a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül visszaküldi a megrendelt árut a Szolgáltatónak.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte, illetve direkt az ő kérésére lett előállítva az a termék.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
A termék visszaküldését a Vásárlónak kell intéznie, mely ekkor még Vásárlót terheli, mely a termék/termékek a teljesült feltételek alapján, a visszaérkezés után VISSZAUTALÁSRA kerül. Ennek összege azonban nem lehet több, mint a Vásárló által az előzőekben kifizetett szállítás díja a webáruház felé.

 

A Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Kormányrendelet értelmében, a Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.
 

A 45/2014. kormányrendelet teljes szövege, mely a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szól IDE KATTINTVA megtekinthető.
 

A békéltető testületi eljárásban a vállalkozásra vonatkozó együttműködési kötelezettség (Korm. rendelet 387/2016. (XII. 2.) szerint a vevő panaszaival az alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Megyei Békéltető Testületek elérhetőségeit ezen a linken találja:
Megyei Békéltető Testületek


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Budapesti Békéltető Testület, melynek székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Bírósági eljárás kezdeményezése.


Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Felhasználónak joga van panasszal élni a Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
 

ELÁLLÁS JOG MENETE


Amennyiben a Vásárló Elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára.

 

Az elállási jogával egyedileg a Vásárlónak gyártott termék esetén nem élhet. Illetve a fentebb meghatározott esetek során. Tehát a fa sajátosságaiból adódó, kisebb méretbeli, szín, árnyalat, minta és erezetből adódó eltérések miatt.

A Vásárlóa Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

A mennyiben a Vásárló az Elállási Nyilatkozatot Postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő szállítás esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég címére postai levélként vagy csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítését követelhetjük a Vásárlótól!

 

A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét az elállást követően 14 napon belül a Vásárlóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.

Visszáru csere

Amennyiben a méret nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldés díja a Vásárlót terheli. Visszáru esetén, ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszafizetést. Visszáru esetén kérjük a kapott számlát visszaküldeni a termékkel együtt, és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról. A visszaküldési cím: 4241 Bocskaikert, Bodai utca 11

 

Szavatosság
 

A Szolgáltató és a Vásárló, fogyasztó közötti szerződések a felekre kikötés nélkül egyaránt mérvadók a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján.
 

A szavatosság jelentése: az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatáért meghatározott ideig való jótállás.
 

A 6:159. § (2) bekezdése szerint négy féle szavatossági jog illeti meg a Fogyasztót: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény, ami az elállás is egyben. Erről részletesen ITT olvashat). A kellékszavatossággal, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékeknél felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.
 

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Szolgáltató hibás teljesítéséért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék minősége – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak.
 

A Vásárló a szavatossági igényét a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidőn belül érvényesítheti. A megvásárolt termékekkel kapcsolatos minőségi kifogásokat a hiba felfedezése után a lehető leghamarabb köteles a Szolgáltatóval közölni.
 

A jogszabály Fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a Vásárló jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.
 

Ha a termék minőségi hibák miatt visszaküldésre kerül, az eladó átvállalja az ebből adódó szállítási költséget. Az ügyfél köteles olyan szállítási módot választani, amivel elkerülhetők a szükségtelen többletköltségek. Az eladó a szállítást követően megtéríti az ügyfél ebből adódó költségét, vagy kifejezett kérésre előre átutalja azt.

 

Hibás teljesítés esetén


a) A választása szerint a Vásárló kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése nem megvalósítható, vagy ha az a Szolgáltatónak, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.


b) Ha kijavításra és kicserélésre sincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Felhasználónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.


Rendelés lemondása

Lehetősége van a rendelés lemondására e-mail vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Ez azonban a rendelés leadásától számított 24 órán belül lehetséges.


Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.


Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor. 

Elállási nyilatkozat

Elláláshoz kérjük töltse le erre a linkre kattintva és küldje el nekünk emailben. 


Jogérvényesítés és panaszügyintézés

 

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver, vagy egyébb bekövetkezett rendszerbeli hiba által okozott kellemetlenségekért a Vásárlók felé, mivel a Szolgáltató nem tudja a szerver internet kapcsolatának garantálni folyamatos működését.
 

A Honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
 

A Vásárló felelőssége a Honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait valamint a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
 

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve a valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a Honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat)

Vásárló a kifogásait a megvásárolt termékkel a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő, levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben, munkanapokon: 09:00-17:00

Elérhetőségek:

Levelezési cím:. 4241 Bocskaikert, Bodai utca 11.
E-Mail:
info@mywoodyshop.hu
Telefon: +36204294209


 

A Szolgáltató termékeivel, tevékenységével, szolgáltatásaival kapcsolatosan továbbá az esetlegesen fellépő Felhasználói kifogásokra legkésőbb 48 órán belül (melybe jelen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít bele) érdemben válaszol.

A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót kifogás esetén a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

 

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató és Vásárló közötti jogviszonyra a magyar polgár jog az irányadó.

Jelen ÁSZF-t a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor, a Vásárlót pedig a Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatja. Például annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogszabályoknak, illetve az esetleges egyéb változásoknak. Ezért kérjük, rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja annak ÁSZF-t is.
 

2020.06.15.